Bestelstatus
Controleren
Snel en gemakkelijk:
Hier kunt u zien waar uw bestelling zich op dit moment bevindt. Vul hieronder uw ordernummer in, evenals uw postcode van het afleveradres, om de huidige bestelstatus te zien. U vindt uw ordernummer in de orderbevestiging die u per e-mail van ons heeft ontvangen.
Houd er rekening mee dat het laden langer kan duren.
Vraag nu
De met een (*) gemarkeerde velden zijn verplichte velden.
FAQ
Leveringsdatum - Wanneer komt mijn bestelling aan?
Zodra uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met het verzendnummer van de transportdienstverlener. Zodra de zending aan de transportdienstverlener is overhandigd, houdt onze mogelijkheid om invloed op de levering uit te oefenen helaas op. Daarom kunnen wij u geen bindende leveringsdatum geven zodra uw zending is overhandigd.
Van welke vervoersdienstverleners maken wij gebruik?
Wij werken samen met de transportdienstverleners DHL, DPD en diverse expediteurs.
Komt mijn zending nog aan?
Heel belangrijk voor jou. Ja!
Alle bestellingen worden in ons systeem geregistreerd en na ontvangst van de bestelling door onze verzendafdeling in volgorde verwerkt.
Kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn huidige bestelling?
Als uw bestelling nog niet door onze logistieke afdeling is verwerkt, kunt u nog altijd het afleveradres, de verzendmethode of zelfs de artikelen en hoeveelheden in uw bestelling wijzigen. Daartoe moet u contact opnemen met onze klantendienst via klantenservice@berger-camping.nl .
Kan ik een alternatief product bestellen?
Ja, als een artikel van uw bestelling niet beschikbaar is wegens productie- en leveringsachterstand bij de fabrikant, kunt u kiezen tussen de volgende opties:
- Wachtend op de beschikbaarheid van het artikel
- Wijziging van uw bestelling (alternatief artikel)
- Annulering van het artikel in backorder
Is het mogelijk dat mijn goederen niet beschikbaar zijn?
Hoewel wij ons uiterste best doen om alle producten op voorraad te hebben, is het mogelijk dat artikelen gedurende een korte periode niet voorradig zijn als gevolg van een te grote vraag of dat artikelen volledig uitverkocht zijn.
Retourzendingen en terugbetalingen
Wij doen er alles aan om retourzendingen voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken en voegen bij elke bestelling een gratis retourlabel. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, zullen wij uw betaling gewoonlijk binnen 7 werkdagen terugbetalen of omruilen.
Waarom werd slechts een deel van mijn bestelling geleverd?
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
- Het artikel is tijdelijk niet op voorraad in het hoofdmagazijn en zal gratis worden nageleverd
- Het artikel wordt verzonden vanuit een ander magazijn of heeft een andere levertijd
- Het artikel is nabesteld
- Het artikel wordt u toegezonden als rechtstreekse levering van de fabrikant
In ieder geval zal geen van de door u bestelde artikelen verloren gaan. Als iets niet meer beschikbaar is, zullen wij u dat zo snel mogelijk laten weten.