Beschikbaarheid:
Standaard levertijd van 3 tot 5 werkdagen
Slechts een klein aantal stuks beschikbaar
Productdetails
Bijzonder geschikt voor lange voertuigen | Instelbaar, extra spanningsbewaking |
Instelbare uitschakelvertraging | Laag eigen verbruik |
Productbeschrijving
In nieuwere voertuigen (Euro 6) is een spanningsgestuurde simulatie van het D+ signaal vaak niet meer mogelijk vanwege de energiegeoptimaliseerde wisselstroomregelaars. Dit is waar de nieuwe VOTRONIC D+ Simulator PRO in het spel komt.
Hij werkt onafhankelijk van de laadwerking van de alternator, aangezien hij het signaal genereert door de trillingen van de draaiende motor te detecteren. Hierdoor is hij geschikt voor alle voertuigtypes van alle modeljaren.
Om start-stop fases (bijv. bij verkeerslichten) of tijdens stop-and-go (bijv. in files) te overbruggen, heeft de nieuwe D+ Simulator Pro een instelbare uitschakelvertraging.
Bovendien voorkomt een ingebouwde laadspanningsmonitor ongewenste activering bij trillingen van buitenaf, bijv. tijdens veerboottochten
De VOTRONIC D+ Simulator Pro genereert het stuursignaal door de trillingen van de draaiende motor te detecteren
Het werkt volledig automatisch en onafhankelijk van de laadwerking van de alternator en is daarom bijzonder geschikt voor voertuigen met een alternatorbeheersysteem, bv. voertuigen die voldoen aan de Euro 6-norm
Met zijn lage stroomverbruik van minder dan 3 mA voldoet hij aan de eisen van DIN EN 13976.
Details
Hij werkt onafhankelijk van de laadwerking van de alternator, aangezien hij het signaal genereert door de trillingen van de draaiende motor te detecteren. Hierdoor is hij geschikt voor alle voertuigtypes van alle modeljaren.
Om start-stop fases (bijv. bij verkeerslichten) of tijdens stop-and-go (bijv. in files) te overbruggen, heeft de nieuwe D+ Simulator Pro een instelbare uitschakelvertraging.
Bovendien voorkomt een ingebouwde laadspanningsmonitor ongewenste activering bij trillingen van buitenaf, bijv. tijdens veerboottochten
De VOTRONIC D+ Simulator Pro genereert het stuursignaal door de trillingen van de draaiende motor te detecteren
Het werkt volledig automatisch en onafhankelijk van de laadwerking van de alternator en is daarom bijzonder geschikt voor voertuigen met een alternatorbeheersysteem, bv. voertuigen die voldoen aan de Euro 6-norm
Met zijn lage stroomverbruik van minder dan 3 mA voldoet hij aan de eisen van DIN EN 13976.
Details
- Schakeluitgang: max. 0,3 A (+ schakel-, overbelastings- en kortsluitvast)
- Inschakelvertraging ca. 4 seconden om valse inschakeling te voorkomen
- Instelbare, extra spanningsbewaking en uitschakelvertraging
- Weergave van de status van het toestel via driekleurige LED
- Laag stroomverbruik
- Geschikt voor 12 V en 24 V systemen
- Schakeluitgang: + schakelen, max. 300 mA ... 5 min.
- Inschakelvertraging aan/uit: 4 s / 10 s
- Intrinsiek verbruik: < 3 mA
- Afmetingen (cilinder): 43 x 25 mm ( aansluitkabel 2 m lang)
- Teken van conformiteit: CE, E-testing (EMC/voertuigrichtlijn)
- Beschermingsklasse: IP64
- Gebruiksaanwijzing
- Bevestigingsclip
Eigenschappen
Gewicht | 100 g |
ean | 4250683617170 |
Fabrikant Artikel Nr. | 3067 |